فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۳۱۲ هزار و ۳۳۸ لیتر سوخت قاچاق در شهرستان‌های زاهدان، خاش، نیمروز و سراوان طی هفته گذشته خبر داد.

سوخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار محمد قنبری سه‌شنبه ۳ دی در این باره اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، طی هفته گذشته نیز در محورهای مواصلاتی و نقط مختلف سیستان و بلوچستان به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های عملیاتی، ضمن انهدام ۲ باند حرفه‌ای قاچاق سوخت، تخریب و انهدام ۱۲ محل دپوی سوخت در بازرسی از ۴ دستگاه تریلی سوخت کش و ۱۹ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، در شهرستان‌های زاهدان، خاش، نیمروز و سراوان در مجموع ۳۱۲هزار و ۳۳۸ لیتر سوخت قاچاق شامل ۱۴۹هزار و۸۸۳ لیتر گازوئیل، ۳۸ هزار و ۵۶۰ لیتر نفت، ۸هزار و ۵۰۷لیتر بنزین، ۹۰ هزار لیتر قیر و ۲۵ هزار و ۳۸۸ لیتر سایر مشتقات نفتی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف ۲۳ دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق خاطرنشان کرد: در این رابطه ۱۰۵ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

وی با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی اظهار داشت: پدیده قاچاق علاوه‌بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

کد خبر 472820

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha